Chances are

相遇的可能
(中文翻譯:擊汐)


 

2011/12/06 09:15

Chances are you'll find me

Somewhere on the road tonight

是不是有這樣的可能,

今晚在某一條路上妳將會遇見我?


Seems I always end up drivin' by
Ever since I've known you

自從我們相識之後,

彷彿我們總是這樣不期而遇,


It just seems you're on my way

彷若,妳總是如影隨形。

 


All the rules of logic don't apply

所有邏輯的法則再也不管用,

I long to see you in the night

我是如此渴望夜裡與妳相見,

Be with you till morning light

與妳共度良宵直至黎明到來。


I remember clearly
How you looked the night we met

至今我仍清晰地記得,

我們相遇的那晚,妳的模樣如何令我難忘,

I recall your laughter and your smile

我回想著妳的笑語嫣然

I remember how you made me
Feel so at ease

回憶著妳如何讓我怡然自得,

I remember your grace, your style

更戀戀不忘你的優雅,你的舉止沈穩。


And now you're all I long to see

如今,妳是我唯一渴望的人,

You've come to mean so much to me

在我的生命裡,妳是如此舉足輕重。

 


Chances are I'll see you
Somewhere in my dreams tonight

是不是有這樣的可能,

今晚在我夢境的某處,我將見到妳?

You'll be smilin' like the night we met

妳是否一如那晚我倆相遇時,嬌笑如花?

 


Chances are I'll hold you

如果有這樣的可能,我將把妳深擁入懷,

And I'll offer all I have

我將奉上我所有的一切,

You're the only one I can't forget

妳是我這一生永遠無法忘懷的人,

Baby your the best I've ever met

寶貝,妳是我今生最棒的抉擇。


And I'll be dreamin' of the future

我開始想像著未來,

And hopin' you'll be by my side

希望妳永遠在我身邊陪伴。

And in the morning I'll be longing

For the night

For the night

而你,永遠都是讓我魂縈夢牽,神魂顛倒。



Chances are I'll see you
Somewhere in my dreams tonight

是不是有這樣的可能,

今晚在我夢境的某處,我將見到妳?

You'll be smilin' like the night we met

妳是否一如那晚我倆相遇時,嬌笑如花?

 


Chances are I'll hold you

如果有這樣的可能,我將把妳深擁入懷,

And I'll offer all I have

我將奉上我所有的一切,

You're the only one I can't forget

妳是我這一生永遠無法忘懷的人,

Baby your the best I've ever met

寶貝,妳是我今生最棒的抉擇。
 
 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    陌路知己(擊汐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()