Forever Tonight

2012/06/23 21:00

 





Forever Tonight - Peter Cetera & Crystal Bernard

良夜永存



中文翻譯:擊汐


Feel your breath on my shoulder
And I know we couldn't get any closer
I don't wanna act tough
I just wanna fall in love
As we move into the night

你的氣息在我的肩膀上游移,

你我之間難容分毫緊密相依,

夜幕悄悄推移,

我不願再莽撞行事,

只想就此墜入深深愛河裡。

 

I get crazy
Thinking how it's gonna be with you, baby
I don't wanna play rough
I've been loving you enough, oh baby

你是如此讓我著迷,

千百思念幻想與你相依,

不願就此草率相聚,

對你早已愛意深種深情永不移。


Wanna take forever tonight
Wanna stay in this moment forever
I'm gonna give you
All the love that I've got

願良夜即是永恆,願此刻即是永恆,

願一生所愛,全部奉獻給妳。

 


I wanna take forever tonight
Fill you up, fill you up with love

When we close the door
All I need is in your eyes

I wanna take forever tonight

願今夜即是永恆,

用我最深情的愛打動你,

讓你沈浸在滿滿愛意裡,

當我們關上身後的那道門,

只願沈醉在你的深情雙眸眼底,

只願良夜即是永恆。

 

Touch my lips, I'm on fire
You're the only one
I'll ever desire
Turn the lights down low
Make the world go slow
When I'm holding you tonight

當你輕觸我雙唇,彷彿點燃我的烈焰深情,

今生今世,妳是我唯一,

當你將我擁入懷裡,

讓燈光就次黯淡,

就讓整個世界悠然自轉。


 

It's so easy
Nothing moves me like you do
When you tease me
And to rush would be a crime
I just wanna spend some time with you, baby

這一切是如此順暢如儀,

你的愛撫讓我低迴不已,

再也沒有任何事情讓我如此深切感受,

此時此刻,任何的急躁都是一種罪過,

親愛的,我多想與你共度良宵。


Wanna take forever tonight
Wanna stay in this moment forever
I'm gonna give you
All the love that I've got

願良夜即是永恆,願此刻即是永恆,

願一生所愛,全部奉獻給妳。


I wanna take forever tonight
Fill you up, fill you up
Give you all my love tonight
When we close the door
All I need is in your eyes
I wanna take forever


願今夜即是永恆,

用我最深情的愛打動你,

讓你沈浸在滿滿愛意裡,

當我們關上身後的那道門,

只願沈醉在你的深情雙眸眼底,

只願良夜即是永恆。

 


And when I'm here beside you
I wanna see what drives you
Out of your mind
Oh baby
I never wanna leave
I only wanna be with you
'Cause I love how I feel
Your love is for real

 

當我依偎在你身旁,

這世界再也沒什麼可以讓我將你遺忘,

寶貝,

我從未想過離開你,

一心一意,只想與你相依。

因為我已深陷不可自拔,

深深沈醉在你真實的愛裡。

 

 

I wanna take forever tonight
Wanna stay in this moment forever
I'm gonna give you
All the love that I've got

願良夜即是永恆,願此刻即是永恆,

願一生所愛,全部奉獻給妳。


I wanna take forever tonight
Wanna stay in this moment forever
I'm gonna give you
All the love that I've got
'Cause I can't live without you

願良夜即是永恆,願此刻即是永恆,

願一生所愛,全部奉獻給妳,

一生一世,永誌不渝。

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

極為深情的男女對唱情歌,

送給你。

arrow
arrow
    全站熱搜

    陌路知己(擊汐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()