Proud of You

2012/07/03 13:25

 

 

 

 

Proud of You~馮曦妤


 


作曲:陳光榮
填詞:Anders Lee

 





中文翻譯:擊汐

 




Love, in your eyes


Sitting silent by my side


Going on


Holding hands, walking through the nights


你的眼底充滿愛意,


靜靜地坐在我身旁,


手牽手,向前走,


一起走過漫漫無盡長夜。




Hold me up, hold me tight


Lift me up to touch the sky


Teaching me to love with heart


Helping me open my mind


緊緊地抱住我,高舉我,


宛若天空是如此伸手可及,


教導我如何用心來愛,


幫助我將心眼打開。





I can fly, I'm proud that I can fly


To give the best of mine


Till the end of the time


我的心可以自由翱翔,並以此為榮,


可以將最初最美好的自己交付給所愛的人,


直到生命的盡頭。




Believe me, I can fly


I'm proud that I can fly


To give the best of mine


The heaven in the sky


相信我,我真的可以展翅翱翔,


我亦以此為榮,


將最初最美好的自己交付給所愛的人,


此心此情,可比天堂的榮耀天空。




Stars in the sky


Wishing once upon a time


Give me love, make me smile


Till the end of life


曾經我對著一天的繁星許願,


許我一個人,給我愛,給我溫暖的笑容,


直到生命的盡頭。




Hold me up, hold me tight


Lift me up to touch the sky


Teaching me to love with heart


Helping me open my mind


緊緊地抱住我,高舉我,


宛若天空是如此伸手可及,


教導我如何用心來愛,


幫助我將心眼打開。


I can fly, I'm proud that I can fly


To give the best of mine


Till the end of the time


我的心可以自由翱翔,並以此為榮,


可以將最初最美好的自己交付給所愛的人,


直到生命的盡頭。




Believe me, I can fly


I'm proud that I can fly


To give the best of mine


The heaven in the sky



相信我,我真的可以展翅翱翔,


我亦以此為榮,


將最初最美好的自己交付給所愛的人,


此心此情,可比天堂的榮耀天空。




Can't you believe that you light up my way


No matter how dark is my path


I'll never lose my faith


毋庸置疑,你照亮了我的人生路,


一路走來,無論是多麼晦暗不堪,


從未喪失對你的信心。




See me fly, I'm proud to fly up high


Show you the best of mine


Till the end of the time


看著我展翅高飛,


在你面前展示最美的姿態,


直到生命的盡頭。



Believe me, I can fly


I'm singing in the sky


Show you the best of mine


The heaven in the sky


相信我,我能展翅翱翔,


在天空裡凱旋高歌,


對你展現我最美的姿態,


此心此情,可比天堂的榮耀天空。

 

 

Nothing can stop me

 

Spread my wings so wide

 

 

再也沒有任何事可以阻擋我

 

如此展翅高飛。

 

 



 


 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    陌路知己(擊汐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()