Sweet Love

2012/08/03 17:14
 



Sweet Love 甜蜜的愛

by Liviu Hodor feat Mona (Remix)


中文翻譯:擊汐

Big smile in my heart

nothing can tear us apart
心花怒放,笑顏燦爛
再也沒有什麼可以將你我分開。

I've been searching for you all this time
如往尋尋覓覓,今宵終於如願以償。

Keep your eyes on my lips
cause it's them that you miss
將你的眼光緊緊鎖住我的雙唇,
因為那是你唯一未能品嚐的遺憾。

I'll be there when you need my love
我的愛,是你永遠的渴望。


I need tonight your love your love
your love your love by my side
今晚我需要你無比深情的溫柔,
用你的愛將我緊緊包圍,

Cuz i'll be waiting for your
sweet love tonight
因為你那甜美的愛,值得我無悔等待。

Your love your love your love your love by my side
cause i'll be waiting for your love
因為這樣無悔的等待只為
你那甜美的愛。



* Let's fly away together
讓我們展翅比翼雙飛,

let's get this dream forever
讓此夢想持續永恆。

Let's dance like we're in heaven
讓我們如同在天堂酣舞狂歡,

just give me your sweet love
讓我沐浴在你甜美的愛裡。


Let's fly away together
讓我們展翅比翼雙飛,

let's get this dream forever
讓此夢想持續永恆。

Let's dance like we're in heaven
讓我們如同在天堂酣舞狂歡,

You know you're my  sweet love
你知道你永遠都是我的最愛。(重複一次)



Big smile in my heart
nothing can tear us apart
心花怒放,笑顏燦爛
再也沒有什麼可以將你我分開。

I've been searching for you all this time
如往尋尋覓覓,今宵終於如願以償,

Keep your eyes on my lips
cause it's them that you miss
將你的眼光緊緊鎖住我的雙唇,
因為那是你唯一未能品嚐的遺憾。

I'll be there when you need my love
我的愛,是你永遠的渴望。

I need tonight your love your love
your love your love by my side
今晚我需要你無比深情的溫柔,
用你的愛將我緊緊包圍,

cuz i'll be waiting for your
sweet love tonight
因為你那甜美的愛,值得我無悔等待。

Your love your love your love your love by my side
cause i'll be waiting for your love
因為這樣無悔的等待只為
你那甜美的愛。



* Let's fly away together
讓我們展翅比翼雙飛,

let's get this dream forever
讓此夢想持續永恆。

Let's dance like we're in heaven
讓我們如同在天堂酣舞狂歡,

just give me your sweet love
讓我沐浴在你甜美的愛裡。


Let's fly away together
讓我們展翅比翼雙飛,

let's get this dream forever
讓此夢想持續永恆。

Let's dance like we're in heaven
讓我們如同在天堂酣舞狂歡,

You know you're my  sweet love
你知道你永遠都是我的最愛。(重複一次)



~~~~~~~~~~~~~

陽光,沙灘,小快艇...

勁裝, 夜店, 縱情恣意,  狂歡....

讓人不禁想起黃金海岸...

明天,我又要去黃金海岸匪類,

唉,女人如我還真命苦!




arrow
arrow
    全站熱搜

    陌路知己(擊汐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()