Il Divo~ Everytime I look at you

2012/08/31 17:30

 




 

 

IL Divo~ Everytime I look at you

中文翻譯:擊汐

 

I used to think that i was strong
I realise now i was wrong
Cause everytime i see your face
my mind becomes an empty space
And with you lying next to me
feels like i can hardly breathe

曾經自以為堅強,
現在才瞭解錯得離譜,
每當我凝視你的臉,
我的心思總是一片空白,
而當你躺在我身邊,
我又是那樣侷促得無法呼吸。



 I close my eyes
the moment i surrender to you
Let love be blind
innocent and tenderly true
So lead me through tonite
but please turn out the light
Cause i"m lost everytime i look at you

對你臣服的那個時刻,
我閉上了雙眼,
讓愛就此盲目,
而天真溫柔依然真誠。
用你溫柔的愛帶領我渡過今晚的孤獨,
親愛的,記得把燈關熄,
因為每當凝視你總是令我恍神。


And in the morning when you go
wake me gently so i' ll know
That loving you was not a dream
and whisper softly what it means to be with me
Then every moment we're apart
will be a lifetime to my heart

當黎明的曙光來臨透露你將離去的訊息,
請輕輕地搖醒我,堅定地告訴我,
昨夜的溫存不是一場夢,
溫柔地在我耳畔低語,你將永遠屬於我。
從今而後,我們每次的暫別,
在我心深處將意味著一生的等待。

 
 I close my eyes
the moment i surrender to you
Let love be blind
innocent and tenderly true
So lead me through tonite
but please turn out the light
Cause i"m lost everytime i look at you

對你臣服的那個時刻,
我閉上了雙眼,
讓愛就此盲目,
而天真溫柔依然真誠。
用你溫柔的愛帶領我渡過今晚的孤獨,
親愛的,記得把燈關熄,
因為每當凝視你總是令我恍神。

~~~~~

 

 

IL DIVO 的歌曲,總是適合晚上,

靜靜地一個人,

配著一杯紅酒, 慢慢聽,

僅以此歌曲,送給JAY。

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    陌路知己(擊汐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()